«Το μικρό» είναι ένα εργαστήρι γραφής για το παιδικό εικονογραφημένο βιβλίο και το νεανικό βιβλίο.
Το εργαστήρι απευθύνεται σε ενήλικες που αγαπούν τις ιστορίες για παιδιά, και ενδιαφέρονται να γράψουν για τα παιδιά.
Μέσα από τις θεματικές του εργαστηρίου θα έρθουν σε επαφή με τον κόσμο της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας, θα ταξιδέψουν στην απαρχή του κόσμου των παραμυθιών, θα γνωρίσουν τις σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις στο παιδικό βιβλίο, θα παρακολουθήσουν τη δημιουργική διαδικασία της γραφής, θα μάθουν τεχνικές και μυστικά και θα γράψουν τις δικές τους ιστορίες για παιδιά και νέους.
Το εργαστήρι απευθύνεται σε ενήλικες που αγαπούν τις ιστορίες για παιδιά, και ενδιαφέρονται να γράψουν για τα παιδιά.
Μέσα από τις θεματικές του εργαστηρίου θα έρθουν σε επαφή με τον κόσμο της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας, θα ταξιδέψουν στην απαρχή του κόσμου των παραμυθιών, θα γνωρίσουν τις σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις στο παιδικό βιβλίο, θα παρακολουθήσουν τη δημιουργική διαδικασία της γραφής, θα μάθουν τεχνικές και μυστικά και θα γράψουν τις δικές τους ιστορίες για παιδιά και νέους.
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
(12 εργαστήρια)
Σάσα Βούλγαρη
Ο ρόλος των ζώων και των φυτών.
Το κουκουτσάκι που κρύβει ένα παιδάκι, το δέντρο με την κόρη μέσα, ο λύκος σε χρέη… αλόγου, η αλεπού προξενήτρα, το θαυματοποιό μυρμήγκι, η νεράιδα του βασιλικού, τα κίτρα με τις αρραβωνιαστικιές, ομιλούντα άλογα και άλογα με φτερά, αγριογουρούνες με σιδερένια δόντια… Τα φυτά και τα ζώα των μύθων έχουν τη θέση τους με αυστηρότατη ακρίβεια μέσα στην πλοκή των μαγικών παραμυθιών και των θρύλων και μεταμορφώνονται σε υπερφυσικούς συντρόφους και μαγικούς βοηθούς, ανάλογα πάντοτε με την φυσική τους υπόσταση.
Η διάσταση του χωροχρόνου στα μαγικά παραμύθια των λαών.
Μαγικές πύλες, μαγικοί ύπνοι, θαυμαστά μεταφορικά μέσα σε άλλους κόσμους, πλάσματα του ονείρου σε συνδιαλλαγή με ανθρώπινα όντα, αλλόκοσμοι έρωτες και πολλά ακόμα.
Τα λαϊκά παραμύθια γαλούχησαν γενιές ολόκληρες με τους μαγικούς τους κόσμους, με πολλά από τα απίστευτα που εξιστορούν στις περιπέτειές τους, να έχουν μεταπηδήσει συνειδητά ή ασυνείδητα στην σύγχρονη επώνυμη λογοτεχνία και στον κινηματογράφο. Ποιοι είναι οι κανόνες ασφαλείας για να μεταβούμε σε έναν Άλλο Κόσμο; Πως πρέπει να συμπεριφερθούμε, τι χρειάζεται να πράξουμε και κυρίως… τι ΔΕΝ πρέπει να πειράξουμε! Ας πάρουμε κάποιες ιδέες από τον λαβυρινθώδη κόσμο των παλιών παραμυθιών, ανά τον κόσμο, με οδηγό μια κλωστή κατακόκκινη!
Φώτης Δούσος
Πρώτη συνάντηση
Πώς φτιάχνουμε έναν ήρωα/χαρακτήρα σε μια ιστορία μικρής αλλά και μεγάλης φόρμας;
Ποια είναι εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν έναν χαρακτήρα χωρίς ρωγμές;
Σημαντικά γνωρίσματα, εξωτερικά χαρακτηριστικά, σκέψεις, συμπεριφορές, θυμικό του χαρακτήρα.
Διαφέρουν τα χαρακτηριστικά ενός χαρακτήρα σε μια ιστορία μυστηρίου, από μια ιστορία φαντασίας, περιπέτειας, ρεαλισμού (πραγματικά γεγονότα, όπως ιστορικό μυθιστόρημα κλπ);
Ποια είναι τα κοινά χαρακτηριστικά και ποιες οι διαφορές από τη μικρή στη μεγάλη φόρμα;
Με αφορμή γνωστούς χαρακτήρες της παιδικής λογοτεχνίας συζητάμε για την κατασκευή του ήρωα στη μικρή και στη μεγάλη φόρμα.
Δεύτερη συνάντηση
Το στοιχείο της σύγκρουσης στις ιστορίες.
Πώς διαμορφώνεται η πλοκή της ιστορίας τόσο από τις συγκρούσεις μεταξύ των χαρακτήρων όσο και από τις εσωτερικές τους συγκρούσεις;
Διαφορές και συγκλίσεις στη μικρή και στη μεγάλη φόρμα.
Ασκήσεις, παραδείγματα, τεχνάσματα, και εργαλεία.
Πέρσα Ζαχαριά
Τα δια-ηλικιακά εικονογραφημένα βιβλία, η εικόνα και η ανάγνωση της ιστορίας από το παιδί και από τον ενήλικα
Η υλικότητα του βιβλίου. Το βιβλίο ως αντικείμενο.
Ποιος ο ρόλος του σχήματος, του μεγέθους και της υφής του βιβλίου;
Πώς λειτουργεί σαν αφηγηματική φόρμα και πώς χρησιμοποιείται από τον εικονογράφο;
Θα διαβάσουμε, θα παρατηρήσουμε, θα αναλύσουμε βιβλία που σχετίζονται με τα παραπάνω ζητήματα και θα παίξουμε,
δημιουργώντας εικόνες εμπνευσμένες από τις συζητήσεις μας.
Θεοδώρα Κατσιφή
Ιστορίες στο χαρτί
Ο Paulo Coelho έχει πει πως,
«ένα παιδί μπορεί να διδάξει σε έναν ενήλικο 3 πράγματα:
να είναι ευτυχισμένος χωρίς ιδιαίτερο λόγο,
να είναι πάντα απασχολημένος με κάτι και
να ξέρει να απαιτεί με όλη του τη δύναμη αυτό που θέλει».
Με όχημα τη φράση του Coelho, θα εστιάσουμε στην παιδική φωνή του ενήλικα, θα δουλέψουμε το ακατέργαστο μέσα μας, θα κινητοποιήσουμε τη φαντασία, θα εμπνευστούμε από τα μικρά και τα μεγάλα γύρω μας, θα γράψουμε και θα σβήσουμε και ξανά από την αρχή.
Απόστολος Πάππος
«Σκέψεις και ερωτήματα για το παιδικό εικονογραφημένο βιβλίο στη προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία»
Πρώτη συνάντηση
Με ποια κριτήρια και ποιοι διαλέγουμε ένα βιβλίο για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας;
Ποια είναι τα συνήθη λάθη που συναντά ένας εκπαιδευτικός σε βιβλία που θέλει να δουλέψει στην τάξη;
Θα πρέπει ο συγγραφέας να γνωρίζει το κοινό που απευθύνεται;
Ποια βιβλία έχουμε ανάγκη σήμερα, που να αφορούν στα παιδιά προσχολικής και στα παιδιά πρωτοσχολικής ηλικίας.
Πώς αξιοποιούμε ένα παιδικό βιβλίο στο σπίτι και την τάξη;
Δεύτερη συνάντηση
Τι κάνει ένα βιβλίο για παιδιά καλό; Πώς το καταλαβαίνουμε;
Πόσο κομβικής σημασίας είναι η εικονογράφηση;
Μπορεί ένα κακό βιβλίο να αγαπηθεί από τα παιδιά;
Που αποκλίνουν και που συγκλίνουν τα κριτήρια που θέτει ένας εκπαιδευτικός με τα κριτήρια που θέτει ένας βιβλιοκριτικός;
5 βιβλία πέρα από τον τόπο και τον χρόνο που θα μπορούσαν να είναι οδηγοί μελέτης και έμπνευσης για επίδοξους συγγραφείς.
Σίσσυ Τσιφλίδου
"Στις συναντήσεις μας θα επικεντρωθούμε στα χαρακτηριστικά του σύγχρονου μυθιστορήματος για παιδιά και νέους προσπαθώντας να απαντήσουμε σε καίρια ερωτήματα όπως το αν έχει νόημα να συνδέουμε την ανάπτυξη του παιδιού με τη διαμόρφωση τύπων αναγνωστών και πόσο αυτή η σύνδεση φαίνεται να επηρεάζει έναν συγγραφέα στον τρόπο που διαμορφώνει μια συγκεκριμένη αντίληψη για τον εννοούμενο αναγνώστη.
Γνωρίζοντας αντιπροσωπευτικά δείγματα γραφής από τον χώρο και μέσα από κριτικές παρουσιάσεις βιβλίων θα σταθούμε σε ιδιαίτερες τεχνικές αφήγησης έργων για μεγαλύτερα και μεγάλα παιδιά με έμφαση στα εφηβικά και τα λεγόμενα διηλικιακά ή crossover βιβλία. Θα δούμε και θα συζητήσουμε μαζί τις σύγχρονες διευρυμένες θεματικές τους, όπως αυτή της παιδικής κακοποίησης, ενώ θα έχουμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και αντιπροσωπευτικά είδη, όπως το ιστορικό μυθιστόρημα ή το χρονικό-μαρτυρία, γνωρίζοντας τον τρόπο που μπορεί ένας συγγραφέας να ανασυστήσει το ιστορικό παρελθόν, αλλά και τεχνικές όπως τη δευτεροπρόσωπη αφήγηση. Στο τέλος θα δοθούν και βιβλιογραφικοί οδηγοί επιλεγμένων βιβλίων με έργα που θα έπρεπε να συμπεριλάβουμε σε κάθε παιδική-εφηβική βιβλιοθήκη".
(12 εργαστήρια)
Σάσα Βούλγαρη
Ο ρόλος των ζώων και των φυτών.
Το κουκουτσάκι που κρύβει ένα παιδάκι, το δέντρο με την κόρη μέσα, ο λύκος σε χρέη… αλόγου, η αλεπού προξενήτρα, το θαυματοποιό μυρμήγκι, η νεράιδα του βασιλικού, τα κίτρα με τις αρραβωνιαστικιές, ομιλούντα άλογα και άλογα με φτερά, αγριογουρούνες με σιδερένια δόντια… Τα φυτά και τα ζώα των μύθων έχουν τη θέση τους με αυστηρότατη ακρίβεια μέσα στην πλοκή των μαγικών παραμυθιών και των θρύλων και μεταμορφώνονται σε υπερφυσικούς συντρόφους και μαγικούς βοηθούς, ανάλογα πάντοτε με την φυσική τους υπόσταση.
Η διάσταση του χωροχρόνου στα μαγικά παραμύθια των λαών.
Μαγικές πύλες, μαγικοί ύπνοι, θαυμαστά μεταφορικά μέσα σε άλλους κόσμους, πλάσματα του ονείρου σε συνδιαλλαγή με ανθρώπινα όντα, αλλόκοσμοι έρωτες και πολλά ακόμα.
Τα λαϊκά παραμύθια γαλούχησαν γενιές ολόκληρες με τους μαγικούς τους κόσμους, με πολλά από τα απίστευτα που εξιστορούν στις περιπέτειές τους, να έχουν μεταπηδήσει συνειδητά ή ασυνείδητα στην σύγχρονη επώνυμη λογοτεχνία και στον κινηματογράφο. Ποιοι είναι οι κανόνες ασφαλείας για να μεταβούμε σε έναν Άλλο Κόσμο; Πως πρέπει να συμπεριφερθούμε, τι χρειάζεται να πράξουμε και κυρίως… τι ΔΕΝ πρέπει να πειράξουμε! Ας πάρουμε κάποιες ιδέες από τον λαβυρινθώδη κόσμο των παλιών παραμυθιών, ανά τον κόσμο, με οδηγό μια κλωστή κατακόκκινη!
Φώτης Δούσος
Πρώτη συνάντηση
Πώς φτιάχνουμε έναν ήρωα/χαρακτήρα σε μια ιστορία μικρής αλλά και μεγάλης φόρμας;
Ποια είναι εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν έναν χαρακτήρα χωρίς ρωγμές;
Σημαντικά γνωρίσματα, εξωτερικά χαρακτηριστικά, σκέψεις, συμπεριφορές, θυμικό του χαρακτήρα.
Διαφέρουν τα χαρακτηριστικά ενός χαρακτήρα σε μια ιστορία μυστηρίου, από μια ιστορία φαντασίας, περιπέτειας, ρεαλισμού (πραγματικά γεγονότα, όπως ιστορικό μυθιστόρημα κλπ);
Ποια είναι τα κοινά χαρακτηριστικά και ποιες οι διαφορές από τη μικρή στη μεγάλη φόρμα;
Με αφορμή γνωστούς χαρακτήρες της παιδικής λογοτεχνίας συζητάμε για την κατασκευή του ήρωα στη μικρή και στη μεγάλη φόρμα.
Δεύτερη συνάντηση
Το στοιχείο της σύγκρουσης στις ιστορίες.
Πώς διαμορφώνεται η πλοκή της ιστορίας τόσο από τις συγκρούσεις μεταξύ των χαρακτήρων όσο και από τις εσωτερικές τους συγκρούσεις;
Διαφορές και συγκλίσεις στη μικρή και στη μεγάλη φόρμα.
Ασκήσεις, παραδείγματα, τεχνάσματα, και εργαλεία.
Πέρσα Ζαχαριά
Τα δια-ηλικιακά εικονογραφημένα βιβλία, η εικόνα και η ανάγνωση της ιστορίας από το παιδί και από τον ενήλικα
Η υλικότητα του βιβλίου. Το βιβλίο ως αντικείμενο.
Ποιος ο ρόλος του σχήματος, του μεγέθους και της υφής του βιβλίου;
Πώς λειτουργεί σαν αφηγηματική φόρμα και πώς χρησιμοποιείται από τον εικονογράφο;
Θα διαβάσουμε, θα παρατηρήσουμε, θα αναλύσουμε βιβλία που σχετίζονται με τα παραπάνω ζητήματα και θα παίξουμε,
δημιουργώντας εικόνες εμπνευσμένες από τις συζητήσεις μας.
Θεοδώρα Κατσιφή
Ιστορίες στο χαρτί
Ο Paulo Coelho έχει πει πως,
«ένα παιδί μπορεί να διδάξει σε έναν ενήλικο 3 πράγματα:
να είναι ευτυχισμένος χωρίς ιδιαίτερο λόγο,
να είναι πάντα απασχολημένος με κάτι και
να ξέρει να απαιτεί με όλη του τη δύναμη αυτό που θέλει».
Με όχημα τη φράση του Coelho, θα εστιάσουμε στην παιδική φωνή του ενήλικα, θα δουλέψουμε το ακατέργαστο μέσα μας, θα κινητοποιήσουμε τη φαντασία, θα εμπνευστούμε από τα μικρά και τα μεγάλα γύρω μας, θα γράψουμε και θα σβήσουμε και ξανά από την αρχή.
Απόστολος Πάππος
«Σκέψεις και ερωτήματα για το παιδικό εικονογραφημένο βιβλίο στη προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία»
Πρώτη συνάντηση
Με ποια κριτήρια και ποιοι διαλέγουμε ένα βιβλίο για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας;
Ποια είναι τα συνήθη λάθη που συναντά ένας εκπαιδευτικός σε βιβλία που θέλει να δουλέψει στην τάξη;
Θα πρέπει ο συγγραφέας να γνωρίζει το κοινό που απευθύνεται;
Ποια βιβλία έχουμε ανάγκη σήμερα, που να αφορούν στα παιδιά προσχολικής και στα παιδιά πρωτοσχολικής ηλικίας.
Πώς αξιοποιούμε ένα παιδικό βιβλίο στο σπίτι και την τάξη;
Δεύτερη συνάντηση
Τι κάνει ένα βιβλίο για παιδιά καλό; Πώς το καταλαβαίνουμε;
Πόσο κομβικής σημασίας είναι η εικονογράφηση;
Μπορεί ένα κακό βιβλίο να αγαπηθεί από τα παιδιά;
Που αποκλίνουν και που συγκλίνουν τα κριτήρια που θέτει ένας εκπαιδευτικός με τα κριτήρια που θέτει ένας βιβλιοκριτικός;
5 βιβλία πέρα από τον τόπο και τον χρόνο που θα μπορούσαν να είναι οδηγοί μελέτης και έμπνευσης για επίδοξους συγγραφείς.
Σίσσυ Τσιφλίδου
"Στις συναντήσεις μας θα επικεντρωθούμε στα χαρακτηριστικά του σύγχρονου μυθιστορήματος για παιδιά και νέους προσπαθώντας να απαντήσουμε σε καίρια ερωτήματα όπως το αν έχει νόημα να συνδέουμε την ανάπτυξη του παιδιού με τη διαμόρφωση τύπων αναγνωστών και πόσο αυτή η σύνδεση φαίνεται να επηρεάζει έναν συγγραφέα στον τρόπο που διαμορφώνει μια συγκεκριμένη αντίληψη για τον εννοούμενο αναγνώστη.
Γνωρίζοντας αντιπροσωπευτικά δείγματα γραφής από τον χώρο και μέσα από κριτικές παρουσιάσεις βιβλίων θα σταθούμε σε ιδιαίτερες τεχνικές αφήγησης έργων για μεγαλύτερα και μεγάλα παιδιά με έμφαση στα εφηβικά και τα λεγόμενα διηλικιακά ή crossover βιβλία. Θα δούμε και θα συζητήσουμε μαζί τις σύγχρονες διευρυμένες θεματικές τους, όπως αυτή της παιδικής κακοποίησης, ενώ θα έχουμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και αντιπροσωπευτικά είδη, όπως το ιστορικό μυθιστόρημα ή το χρονικό-μαρτυρία, γνωρίζοντας τον τρόπο που μπορεί ένας συγγραφέας να ανασυστήσει το ιστορικό παρελθόν, αλλά και τεχνικές όπως τη δευτεροπρόσωπη αφήγηση. Στο τέλος θα δοθούν και βιβλιογραφικοί οδηγοί επιλεγμένων βιβλίων με έργα που θα έπρεπε να συμπεριλάβουμε σε κάθε παιδική-εφηβική βιβλιοθήκη".
Η ιδέα και ο σχεδιασμός του εργαστηρίου γραφής «Το μικρό» για το παιδικό και νεανικό βιβλίο,
είναι της Θεοδώρας Κατσιφή.
είναι της Θεοδώρας Κατσιφή.
Ολοκληρώνοντας τον κύκλο των εργαστηρίων θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης του προγράμματος.
Πρόγραμμα διεξαγωγής εργαστηρίων Από 5 Οκτωβρίου 2022 έως 21 Δεκεμβρίου 2022 (12 εργαστήρια - σεμινάρια) Κάθε Τετάρτη 18.30 - 20.30 Μόνο μέσω διαδικτυακών συναντήσεων |
Κόστος συμμετοχής : 290€ Έκπτωση 10% για φοιτητές - ανέργους Για εγγραφές μέχρι 18 Σεπτεμβρίου 2022 έκπτωση 10% (Οι εκπτώσεις δεν συνδυάζονται). Πληροφορίες Συμμετοχής - Επικοινωνία Οι εγγραφές πραγματοποιούνται
[email protected] |
Εισηγητές εργαστηρίων
Η Σάσα Βούλγαρη είναι πρωτοπόρος της Τέχνης της Προφορικής Αφήγησης στην Ελλάδα από το 1993 διδάσκει Τεχνική της Αφήγησης και Δημιουργική Γραφή με τη δική της Μέθοδο από το 1995. Γνωστοποίησε ευρέως την Προφορική Νεο-Αφήγηση στην Ελλάδα, με σταθερά προγράμματα σε Σχολεία, Μουσεία, Βιβλιοθήκες, σημαντικά Πολιτιστικά Ιδρύματα και την Ελλ. Τηλεόραση (ΕΤ1). Καθιέρωσε με σταθερά πολυετή προγράμματα την προφορική αφήγηση σε μουσειακούς χώρους (Μουσεία: Λαϊκής Τέχνης, Κυκλαδικής Τέχνης, Μπενάκη, Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή – Γαία, και πολλά άλλα)
Είναι Ψυχοπαιδαγωγός – απόφοιτος του Πανεπιστημίου Αθηνών – με επιμόρφωση και εμπειρία σε εκπαιδευτικά προγράμματα και εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες και σημαντική εμπειρία στην Ειδική Αγωγή και άλλα ειδικά πλαίσια. Είναι η πρώτη Eλληνίδα προφορική αφηγήτρια που προτάθηκε για το Διεθνές Βραβείο Astrid Lindgren Memorial Award (δύο φορές υποψήφια της SCBWI – Greece το 2014 και το 2015). Από το 2013 συνεργάζεται με το Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών Β. & Μ. Θεοχαράκη, δημιουργώντας διαθεματικά αφηγηματικά προγράμματα για τις περιοδικές του εκθέσεις και συντονίζοντας εκπαιδευτικά σεμινάρια και αφηγήσεις σε σχολεία. Με το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης έχει εκτεταμένη πολύπλευρη και σταθερή συνεργασία από το 2010 και φιλοξενεί το κύριο εκπαιδευτικό της έργο. |
Η Πέρσα Ζαχαριά γεννήθηκε στην Αθήνα το 1987. Σπούδασε σκηνογραφία και ενδυματολογία στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και ζωγραφική στο Central Saint Martins. Έχει συμμετάσχει σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στο Λονδίνο και στην Αθήνα όπου ζει και εργάζεται ως ζωγράφος-εικονογράφος, ενώ παράλληλα διδάσκει ζωγραφική σε παιδιά.
|
Η Θεοδώρα Κατσιφή γεννήθηκε το 1974 και επινοεί ιστορίες από τότε που θυμάται τον εαυτό της.
Στα 13 της σκέφτηκε για πρώτη φορά πως θέλει να γίνει συγγραφέας και δυο χρόνια αργότερα απέκτησε την πρώτη της γραφομηχανή, χριστουγεννιάτικο δώρο των γονιών της. Σπούδασε υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης. Έχει παρακολουθήσει τα εξ αποστάσεως προγράμματα του ΕΚΠΑ, «Δημιουργικής γραφής» και «Ανάγνωσης, Φιλαναγνωσίας και Παιδικής Λογοτεχνίας». Εργάστηκε στον τραπεζικό χώρο, στον τομέα της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων, μέχρι το Δεκέμβριο του 2016, οπότε αποφάσισε ν’ αφιερωθεί ολοκληρωτικά στη συγγραφή. Έχει γράψει σενάρια για την τηλεόραση και θεατρικά έργα για μεγάλους και μικρούς. Το 2018 το παιδικό εικονογραφημένο βιβλίο της Η κίτρινη σημαδούρα (Εκδόσεις Ηλίβατον) ήταν στη Βραχεία Λίστα των Λογοτεχνικών Βραβείων του περιοδικού Αναγνώστης. Το Γκούρι σημαίνει πέτρα (Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο) είναι το πρώτο της αφήγημα, το οποίο διακρίθηκε: - με το IBBY Hellas 2022, Βραβείο «Φανή Αποστολίδου» σε συγγραφέα εκτενούς αφηγήματος, για παιδιά μεγάλων τάξεων Δημοτικού και Γυμνασίου, - με το Βραβείο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ 2022, Λογοτεχνικό βιβλίο για εφήβους, - με το Βραβείο ΧΑΡΤΗ 2021, Βιβλίο για παιδιά και έχει συμπεριληφθεί στη Χρυσή Λίστα Elniplex 2022. Είναι εμψυχώτρια δημιουργικής γραφής σε παιδιά και ενήλικες και η δημιουργός της ιδέας και του σχεδιασμού «Το μικρό», ένα εργαστήρι γραφής για το παιδικό εικονογραφημένο βιβλίο. |
Ο Απόστολος Πάππος γεννήθηκε στον Πειραιά το 1976. Σπούδασε πολλά παιδαγωγικά και αρκετή ελληνική φιλολογία. Είναι νηπιαγωγός επί είκοσι χρόνια, όσα περίπου διαβάζει παιδικά βιβλία σε παιδιά και μεγάλους. Από το 2012 γράφει για βιβλία στον ιστότοπο ELNIPLEX.COM. Στη μικρή του κόρη διαβάζει από πέντε μηνών. Ίσως κάποτε βαρεθεί. Αλλά οι ιστορίες και οι στιγμές δε θα χαθούν ποτέ. Σεμινάρια, επιμορφώσεις, παρουσιάσεις, ομιλίες, ό,τι περίπου κάνουνε οι πιο πολλοί, είτε ως επιμορφωτές, είτε ως επιμορφούμενοι. Όνειρό του είναι να δει πεντακόσια βιβλία σε κάθε σχολική βιβλιοθήκη και του πιο απομακρυσμένου χωριού.
|
Η Σίσσυ Τσιφλίδου είναι Εκπαιδευτικός, Δρ. Παιδικής Λογοτεχνίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, κριτικός παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας. Στο πλαίσιο των καινοτόμων δράσεων έχει εκπονήσει πλήθος προγραμμάτων που αφορούν κυρίως στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας αλλά και τη συμβολή της λογοτεχνίας στη διδακτική της ιστορίας, ενώ επί σειρά ετών έχει οργανώσει και λειτουργήσει Λέσχες Ανάγνωσης για παιδιά του Δημοτικού.
|
Με την υποβολή της αίτησης συμμετοχής δεν κατοχυρώνεται την θέση σας στο πρόγραμμα Το μικρό.
Η κατοχύρωση της θέσης σας στο πρόγραμμα γίνεται ύστερα από την πλήρη καταβολή του κόστους συμμετοχής.
Μετά την υποβολή της αίτησης σας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις λεπτομέρειες της κατοχύρωσης της θέσης σας.
Η κατοχύρωση της θέσης σας στο πρόγραμμα γίνεται ύστερα από την πλήρη καταβολή του κόστους συμμετοχής.
Μετά την υποβολή της αίτησης σας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις λεπτομέρειες της κατοχύρωσης της θέσης σας.